Monday, October 17, 2011

NoLifeWithout'Video-Blog

Mensen!
over een weekje zit ik al in madrid!
lekker in de fashion stad rond hangen met mijn vriendin(Laurien, jullie kennen haar waarschijnlijk wel ;p)
en hopelijk bruin worden.
misschien gaan jullie zelf ook wel weg,
Maar ja om de vakantie door te komen heb ik iets uitgevonden zodat jullie lekker mee kunnen genieten;
Een Video-Blog!

Dankzij mijn koele hotel waar gratis internet is kan ik elke dag samen met Laurien een filmpje uploaden.
Dus jij komt in de vakantie te weten hoe het er allemaal in Madrid aan toe gaat,
en wat wij allemaal meemaken.
wij gaan soieso een shopdagje houden, naar een flamingo avond daar hebben ze vast leuke jongens ,
een citytour on the bike, en maybe nog naar een meer.
misschien hebben we dan nog andere spontane acties!
Nu moet je niet denken dat we helemaal zonder onze ouders mogen gaan.... helaas...
onze moeders gaan mee, natuurlijk ook heel leuk :D


We gaan onze best doen om het allemaal te uploaden!
als het niet lukt zul je er dan wel vanzelf achter komen.
dus hou deze blog in de gaten!
volgende week maandag vertrekken we en vrijdag komen we al weer back home!

Lots of Love,
Trix

3 comments:

  1. i lovethis blog and i love madrid! ga jullie blog zeker checken!
    xxxx

    ReplyDelete
  2. heeeeeeeel veel plezier in madridos! xxxx

    ReplyDelete
  3. Geweldig klinkt dat:<3
    Sorry dat ik nu pas reageer had het erg druk!
    Vrijdag kom ik terug en dan zal ik jullie tips geven ook over dat love it enz.
    Xx

    ReplyDelete