Wednesday, April 18, 2012

Nolifewithout'style

Sweet followers,

Wij vonden het weer tijd worden voor verandering! En na lang nadenken wordt het concept van onze blog anders.. we hebben allebei onze eigen specialiteiten en we vonden het tijd worden dat we die gaan showen. 
Dus de komende tijd ga ik de fashionkant doen en zal ik  jullie mijn stijl laten zien en mijn kledingcollectie showen en zal Trix jullie haar beautytips verklappen! 
Ook de layout krijgt weer een make-over, dus zodra we weer tijd hebben gaat dat ook gebeuren. 


Hebben jullie nog dingen waar jullie graag iets geblogd over willen hebben? Just tell us! 


Oh voordat ik het vergeet: ik ben afgelopen week in dé Fashionstad Paris geweest met een schoolexcursie. En dan moet je natuurlijk gewoon iets kopen als je op de Champs-Elysée loopt! 
Dus ik heb de halve collectie gepast in de Zara en andere winkels met mijn vriendinnen maar aangezien we maar drie kwartier! :0 de tijd hadden om heel de Champs-Elysée af te lopen dankzij onze leuke begleider.. heb ik maar één ding kunnen kopen. 

Maar mijn missie is geslaagd: 

Zeker even langsgaan als je in Parijs bent bij de Promod! (naast de H&M, Champs-Elysée in Parijs) > www.promod.com

Liefs, 
Sanne

3 comments:

  1. Echt superleuk! Oh ik wil ook zo graag een keer lekker shoppen in Parijs!

    Liefs,xx

    ReplyDelete
  2. great top

    http://jenalyenns.blogspot.ca

    ReplyDelete