Thursday, August 11, 2011

NoLifeWithout' Cupcakes

Hi!

De nieuwste trend, die eigenlijk nooit weg is geweest en ook nooit weg zal gaan, teminste als 't aan ons ligt niet: Cupcakess.
Ze zijn niet weg te denken uit NewYork, met een uitgebreid aanbod van deze lekkernijen.
Voor iedereen is er wel een; groot, klein, glazuur of marsepein, alles kan in de wereld van cupcakes. Al is het natuurlijk niet zo goed voor de lijn, je mag jezelf altijd trakteren op een cupcake!

Zo wilde ik altijd al het geheim van de cupcakes ontdekken en dus heb ik gister een vriendin opgebeld en zijn we samen  cupcakes gaan bakken:)
Ik had alleen helemaal geen kookboek voor cupcakes dus ben ik het internet afgegaan en heb ik een heerlijk recept gevonden, die je kunt vinden op deze site;  http://www.cupcakerecepten.nl/
Natuurlijk moest er iets misgaan, want bij mij gaat áltijd iets mis haha'  We hadden het recept aangepast voor 20 cupcakes en er moest dus 200 gram suiker bij, en wat deed ik als volleerde kok; ik doe er gewoon even 750 gram suiker bij:p Dus toen zijn we maar opnieuw begonnen hè Rosalie.
Maar het ingredient voor goede cupcakes heb ik gevonden; maak ze met lol en alles komt goed!

xx Sanne

No comments:

Post a Comment