Saturday, August 13, 2011

NoLifeWithout' School

Het duurt nog zeker 2 weken maarja dan moeten we toch echt weer naar school... Dus dat betekent; boeken kaften en schoolspullen inslaan. Nou alleen nog de hipste spullen, maarja daar ga ik jullie een paar tips voor geven:)

Een superhotte voorkant of maakt het je niks uit hoe je agenda eruit ziet? Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar als 't nieuwe schooljaar begint en ik sta bij bijv. de V&D kan ik toch echt noooit kiezen haha'
Ik wilde namelijk dit jaar persé de agenda van 'Blond Amsterdam' hebben, maarja die hadden ze niet.. en toen ik deze kaft zag was ik meteen verkocht!









Ik denk dat de meeste van jullie wel al een agenda hebben uitgezocht maar zo niet heb ik hier een paar van de leukste op een rijtje gezet:


Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, en ik zou 't leuk vinden als jullie via een reactie laten weten welke agenda jullie hebben uigekozen'

x Sanne

No comments:

Post a Comment