Friday, August 26, 2011

NoLifeWithout' films!


Eindelijk is het even droog, maar als je naar buiten kijkt is het vooral regen de afgelopen dagen..of je kunt wel zeggen weken want ja ik hoef het eigenlijk niet te zeggen; echt zomer is het hier niet echt geweest. En de herfst is ook al regenachtig en in de winter... 


Nu denken jullie natuurlijk; gaat ze het nou echt over het weer hebben!? :0 ofcourse not girlss! Het was een aanloopje naar het onderwerp van today: Meidenfilms.
En ik legde de link met het weer omdat dit nou het perfecte weer is om lekker onder de dekens op de bank te gaan zitten met een grote bak chips & je vriendinnen (of alleen natuurlijk) en dan de tv aan te zetten en dan... mist er iets: de film. 

Dus heb ik voor jullie de leukste op een rijtje gezet: 

·      Mean Girls
·      Pearl Harbour
·     Dear John
·          Miss Congeniality
·          Morning Glory
·          Titanic
·          The notebook
·          Bride flight
·          Sydney White
·          Legally Blonde
·      The devil wears Prada
·      Twilight
·      27 dresses
·      I am number 4
·      Letters to Juliet
·      Ps. I love you
·      My sisters keeper
·      Confessions of a teenage drama queen
·      Confessions of a shopaholic 

Je hebt er natuurlijk veel meer maarja dan zou ik nog uren door kunnen gaan en er komen er ook steeds
meer bij, dus dan zou ik hier morgen nog zittenJ
En om up to date te blijven heb ik hier nog even de leukste films die nu in de bios draaien:  

·      Horrible Bosses
·      Bridesmaids
·      Monte Carlo
·      Honey 2
·      Rise of the planet of the apes ( niet écht een meidenfilm, maar ik ben er gister heen geweest en hij is best leuk, met een heeel schatig aapje op het begin haha!;)

En op deze films zullen jullie nog even moeten wachten, deze komen namelijk in het najaar in de bios: 
·      Body Language
·      Glee: the 3D concert movie
 ·      Crazy, Stupid, Love.
·      Razend

Nou ik hoop dat jullie er iets aan hebben ofcourse! 
Lots of love, 
Sanne

No comments:

Post a Comment